Hírek
2016. Október 13. 10:43, csütörtök |
Belföld
Forrás: mti
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet
A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
- tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból. Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.
A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.
Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 14. 09:03, vasárnap | Belföld
K&H ifjúsági index: a fiatalok idén átlagosan 51 ezer forintot terveznek karácsonyi ajándékokra
2025. December 14. 09:03, vasárnap | Belföld
MÁV: jön az éves ország- és vármegyebérlet december közepétől
2025. December 14. 09:01, vasárnap | Belföld
Navracsics Tibor: az ajkai az ország egyik legversenyképesebb kórháza
Az Ajkai Magyar Imre Kórház az ország egyik legversenyképesebb intézménye, amely az elmúlt négy esztendőben több mint 5 milliárd forinttal gazdagodott
2025. December 14. 09:00, vasárnap | Belföld
Mohácson tartott gyűlést a DPK
Az összefogás és a béke iránti elkötelezettségre buzdították hallgatóságukat a Digitális Polgári Körök (DPK) Mohácson rendezett háborúellenes gyűlésének felszólalói szombaton.